Psychologia biznesu bukmacherskiego

Najleoszy biznes to taki, który żeruje na potrzebach człowieka. Niemniej jednak, istnieje jeszcze jeden rodzaj działaności finansowej, który jest jeszcze bardziej wyrafinowany. Działa on jak narkotyk – uzależnia klientów od świadczonych usług.

Jednym z najlepszych przykładów jest biznes bukmacherski. Polega on na tworzeniu zakładów sportowych – i nie tylko – które umożliwiają ludziom potencjalne zarobienie pieniędzy.

Psychologia biznesu bukmacherskiego zakłada wmówienie ludziom, że mają szanse zarobić, nawet jeśli w rzeczywistości są one nikłe. Rzecz jasna nie jest to trudne, ponieważ zakłady działają w sposób uzależniający. Poczucie narkotycznego pragnienia wzmaga dodatkowo fakt chęci naprawienia przegranej. Oczywiście teoretycznie nikt nie każe Ci dalej grać, niemniej jednak w praktyce okazuje się to diabelsko trudne.

Jak zatem widać, zrozumienie psychologii biznesu przez przedsiębiorcę nie zawsze wychodzi nam na dobre. W związku z tym, warto strzec się pułapek, ktore szykuje dla nas zdradliwy świat biznesu.